Donnerstag, 22. Dezember 2011

Geschenke / Presents

Vielleicht könnt Ihr Euch noch erinnern, vor einigen Posts hatte ich geschrieben, dass Marion mir ein wunderschönes Weihnachtshaus gestickt hat... Ich hatte geschrieben, dass ich es rahmen lassen wollte. Und hier ist es nun!
Perhaps you still remember my post, in which I wrote that Marion stitched for me a most lovely Christmas house... I wrote that I was going to frame it. And here it is!


Außerdem hat mir eine liebe Stickfreundin aus dem Stickcafé diese Überraschungs-Weihnachtskarte geschrieben:
Furthermore, a dear stitching friend from the Stickcafé has sent me this surprise Christmas card:



Alles Liebe und Happy Stitching

Cathi

Kommentare:

Chris hat gesagt…

Your friends stitched you 2 beautiful things! They look great.

Siobhan hat gesagt…

What beautiful pieces! Very nice. Wiishing you a blessed Christmas!

sana hat gesagt…

So lovely Christmas house and Christmas card!
Have a wonderful holiday!!

Catherine hat gesagt…

Wonderful pieces! Merry Christmas!

Margit hat gesagt…

Das Weihnachtshaus paßt supergut in den Rahmen, und die Karte ist auch echt toll. Glückwunsch!!!

Related Posts with Thumbnails